Chciał zapłacić za zakupy. Przez błąd systemu z jego konta zniknęło ponad 750 zł

0
17

Choć gotówka ma swoich zwolenników, to nie można zaprzeczyć, że płatności dokonywane kartą, telefonem lub zegarkiem w sklepach stacjonarnych są o wiele szybsze i wygodniejsze. W takich sytuacjach możemy uniknąć problemów związanych m.in. z szukaniem drobnych w portfelu czy uzyskaniem reszty od sprzedawcy. Historia jednego z klientów popularnej sieci marketów pokazuje jednak, że płatność kartą również może przysporzyć nerwów. W sprawie chodzi o błąd systemu i pobranie ponad 750 zł.

Fragment pochodzi z artykułu opublikowanego pod adresem: https://biznes.interia.pl/finanse/news-chcial-zaplacic-za-zakupy-przez-blad-systemu-z-jego-konta-zn,nId,7841920
Zapraszamy do zapoznania się z pełną treścią artykułu

Sprawdź także:  Państwowy bank reaguje na wyniki audytu. Zawiadomienie do prokuratury